Když se vám třeba někdy v minulosti náhodou stalo, že vám štěstí nepřálo, zakázky nepřicházely a práce bylo málo, tak jste si vždy pomohl levným tiskem letáků. Zkrátka jste vymyslel takovou nabídku, jakou nebylo možné odmítnout a každý, komu se dostala v danou dobu do ruky, ji rád využil , neboť byla tak výhodná, že kdyby to neudělal, ještě dlouho by si to vyčítal. A vám se to i přes ty akční slevy stejně vyplatilo, neboť jak už to tak bývá, když si lidé objednají jednu věc, zpravidla si k ní pořídí i druhou anebo třetí a je vystaráno a vy máte zase z čeho žít.

Je potřeba vše promyslet

Takže i když jste hlasatelem přísloví, že to dobré si dělá reklamu samo, tak souhlasíte s tím, že čas od času se dobře mířená reklama vyplatí snad každému. Jen je potřeba dobře promyslet, jaký okamžik zvolit, co nabídnout a jaký způsob reklamního sdělení zvolit. Možností totiž rozhodně není málo, ale vy zpravidla sázíte na letáky, které pak plošně rozšíříte do všech schránek ve městě. A dlužno říct, že vás tento způsob propagace ještě nikdy nezklamal.

Reklama se občas vyplatí
Ohodnoťte příspěvek
300x250-1521537680.png

Komentáře nejsou povoleny.