Mnoho věcí, zvyků a činností se v průběhu let hodně mění a následující generace si zvykají žít jiným způsobem života než jejich rodiče. To, co se jistě změnilo od dob našich dědečků a babiček je každodenní plná schránka s nabídkovými letáky hypermarketů . Na tento fakt jsme v dřívějších dobách nebyli zvyklí, ale dnes je to již běžnou součástí moderního, každodenního světa. Někomu život usnadňují, pravidelně si v nich informace vyhledává a zboží podle nich nakupuje.
 

Možnost volby

Ten kdo s pravidelným zasíláním letáků hypermarketů nesouhlasí a ve své schránce je nechce, má možnost se proti nim bránit. Na svoji poštovní schránku si může nalepit vzkaz pro dodavatele „nevhazujte do schránky“ a potom se tyto nabídky ve schránce přestanou objevovat.

Generační rozdíly
4.5 (90%)2

Komentáře nejsou povoleny.